Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Kolejny lift

Witajcie:)
Oto kartka, którą zrobiłam w ramach liftu na kwiecień w scrapgangu kartli Lakuny. Do jej wykonania użyłam papierów jeszcze z zapasów bożonarodzeniowych:) a także z pomocą przyszły papiery Primy.
Nie miała z czego wyciąć skrzydlatego elementu dekoracyjnego:p więc narysowałam go, testując jednocześnie ostatnio zakupione kredki akwarelowe. Róże trochę „podrasowałam” bo przy ptaszku wydawały się za mdłe. Elementy przykleiłam na piance 3D. Liftowanie było dla mnie czystą przyjemnością, gdyż Lakuna jest jedną z moich ulubionych projektantek. Całość jest odwróconą wersją liftowanego oryginału. Zresztą sami popatrzcie i oceńcie jak to wyszło.
Pozdrawiam:)
  Moje wypociny

Oryginał






1 komentarz:

  1. Sprytnie odwrócona kartka! Świetny lift :D
    Dzieki za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)