Łączna liczba wyświetleń

piątek, 21 czerwca 2013

Ściegi maszynowe:)

Miałam niesamowitą zabawę kiedy wyciągnęłam starą maszynę do szycia po babci. Z zapałem naciskałam na pedał, a maszyna szyła jak szalona. Krzywe ściegi mnie nie zniechęcały:) Byłam z siebie dumna bo nie umiem szyć wcale. Różyczki potuszowałam, tak jak i brzegi wszystkich kwadratów. Papiery są ze Studia75 - piękne pastelowe róże... Kartka jest w dwóch odsłonach: z motylem i bez:) Ze zwierzem posyłam na wyzwanie do Diabelskiego Młyna, a bez poleciała do działu kartkowego Skrapujących Polek.
Pozdrawiam:)




3 komentarze:

  1. haha szycie papieru na maszynie wcale łatwe nie jest ;) wyszło świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajna, te przeszycia! :)
    dziękujemy za udział w wyzwaniu :)
    DM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)