Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 15 września 2013

Ekspesówka

Nie mogłam przegapić weekendowego wyzwania w Rapakivi "Nici, dratwy, sznurki". Uwielbiam sznurki, to taki fajny element, który potrafi dodać smaczku. Przeszycia natomiast, bardzo je lubię (w nie moich pracach),cóż ciągle walczę z moją maszyną aby szyła równo i nie pętliła. Finał będzie taki, że wyląduję na strychu i zacznę odkładać na drugą:)
Przeszycia w mojej kartce to czyste szaleństwo, ale kto powiedział, że nie można czasami sobie poszaleć:D Kwiatuszki moje, tekturka pokryta tuszem pigmentowym, baza z Galanterii Papieru (jest świetna!)
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę by koniec tygodnia upłyną w miłej atmosferze:)


Kartka wykonana z papierów "Just a Note"

22 komentarze:

  1. Śliczna, kolorowa i z pięknym bukietem kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka, a kwiatuszki świetnie się prezentują, dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednak zdążyłaś ;)
    gratuluję - bardzo fajnie wyszło :)
    powodzenia w wyzwaniu..., a ja lecę do pracy :)
    dobrego i twórczego tygodnia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu za miłe słowa. Może się uda zobaczymy:)

      Usuń
  4. Cudeńko stworzyłaś, trzymam kciuki za wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjna kartka ;) i oczywiście boskie kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę, fantastyczna :D a sznurek faktycznie dodaje smaczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka, skłania do uśmiechu i przyciąga oko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie najmilsze, kiedy moja praca wzbudza pozytywne emocje. Dziekuję Ci za te słowa:)

      Usuń
  8. No no... - widzę nowe zdjęcie w profilu :)
    ładnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamto było z przed 8 lat, więc stwierdziłam, że winna jestem Wam aktualizację mojej facjaty:) Pozdrawaim.

      Usuń
  9. Witaj Totti! Śliczna i bardzo kreatywna praca. Podoba mi się Twój styl. Chętnie zostanę na dłużej. Życzę powodzenia w wyzwaniu i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewo! Bardzo się cieszę i dziękuję za odwiedziny:) Pozdrawiam równie serdecznie.

      Usuń
  10. śliczna kwiatuszki wspaniałe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)