Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

TDZ #36

Witajcie!
Dzisiaj (a w zasadzie wczoraj bo już jest godzina 0:00 i wskoczyła data 11.08 :D) rozpoczynamy 36 rundę Towarzystwa Dobrej Zabawy. Liftujemy kartkę Oliwiaen, w pięknych morskich klimatach. Cudownie się ją robiło, zwłaszcza, że jeszcze jestem pod wrażeniem bałtyckich klimatów :)

A o to moja interpretacja:


Koniecznie zajrzyjcie do pozostałych dziewczyn Asi, Joanny i Magdy.

 
W poprzedniej edycji zostały zgłoszone dwie prace. A zwycięski banerek otrzymuje:

Serdeczne gratulacje!!! 



A czy w tym miesiącu macie ochotę na wspólną zabawę?!


15 komentarzy:

  1. Piękne fale rozbijające się o latarnię morską :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny lift- kolory są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny morski lift!!! Jeśli czasu wystarczy to chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) serdecznie zapraszamy do wspólnej zabawy.

      Przepraszam z chwilowe utrudnienie z weryfikacją obrazkową, ale mam kolejny spamowy atak.
      Mam nadzieję, że to ich trochę powstrzyma :)))

      Usuń
  4. ale super klimatyczny lift :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna praca :)
    dziękuję za wyróżnienie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sam morski klimat, ten sam układ - a jednak inaczej :) Bardzo udany lift, ogromnie mi miło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę, że miałam okazję liftować Twoją kartkę, to była świetna zabawa. Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)