Łączna liczba wyświetleń

środa, 17 września 2014

Z impresjonizmem.

Tym razem mnie przypadła przyjemność poprowadzenia wyzwania w Scrapgangu. Temat zaproponowany przeze mnie już od jakiegoś czasu kołatał mi się w głowie, ale dopiero teraz potrafiłam go wyrazić. Zapraszam do wejścia na stronę z wyzwaniem i zapoznanie się z wytycznymi, każdy znajdzie coś dla siebie.
A oto moje propozycje:


 


 W pracy wykorzystałam papier Rozalia w Ogrodzie, gazę, glossy accent, różyczki moje :)






Do stworzenia blejtramu użyłam papieru SrapBerry's, pasty modelującej, tekturki Anemone i tekturki Latarni Morskiej, tuszy, mgiełek, stempli ScrapBerry's, kamyczków ozdobnych ScrapBerry's, metalowej serwetki z Rerto Kraft Shopu.

Zapraszam do wspólnej zabawy!
Obie prace zgłaszam na 7 Retromanię - blejtram wyróżniony!


A, że na blejtramie jest ważka, to wysyłam go na wyzwanie Szuflady "Zwierzęta" - wyróżniony!!!



Wielkie dzięki za Waszą obecność i komentarze :*

12 komentarzy:

  1. Wyzwanie jest naprawdę świetne!
    Piękne prace stworzyłaś, kartka jest bardzo elegancka, a blejtram booooski! Idę go jeszcze pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace! A mediowanie w drugiej - powalające, ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cuda! Blejtram po prostu zwalił mnie z nóg, co za kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita! Kartka urzeka swą delikatnością i romantycznym klimatem, a blejtram genialnie zmediowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrazeniem i pracy i blejtramu...Fenomenalne:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykłe praca :) Śliczne różyczki na kartce.

    OdpowiedzUsuń
  7. I zrobiło się romantycznie. Co ja piszę! U Ciebie zawsze jest romantycznie. Kartka wspaniała, ale blejtram jeszcze wspanialszy. Taki jesienny, melancholijny, lekki i pięknie nadgryziony zębem czasu. Przyjemnie zawiesić oko i tak je tam trzymać, i trzymać, i trzymać...
    Pozdrawiam jesiennie i bardzo serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj... Chyba zrobiłam błąd. Chyba nie blejtram, a blejtrama? Hmmm... Jednak człowiek niedouczony jest:-(
      I jeszcze... Gdy zobaczyłam ową blejtramę (?) od razu popatrzyłam na mój notes - smash od Ciebie z wymianki z ubiegłego roku. Na razie tylko w połowie zapełniony. Oszczędzam:-)

      Usuń
  8. przepiękna delikatność karteczki i rewelacyjne współgranie na blejtramie, świetne

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza śliczna i delikatna, ale to mediowanie na drugiej mnie powaliło ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. robisz małe cudeńka:) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)