Łączna liczba wyświetleń

piątek, 7 listopada 2014

Świąteczne inspiracje dla Studia75.

Witajcie moi drodzy!
Od wczoraj w Studio75 zamieszczone są moje prace, jako gościnne inspiracje do kolekcji "Zimowy poranek". Papiery są przepiękne, jednak mój aparat nie potrafi tego godnie uchwycić. Zdjęcia, które możecie zobaczyć na blogu Studia75, zrobione zostały w lekkim pośpiechu i nie jestem z nich zbyt zadowolona. Dlatego postanowiłam zmobilizować się, a że miałam odrobinę czasu wolnego, to uruchomiłam wszystkie moje siły, aby powstały lepsze zdjęcia. Jeśli regularnie zaglądacie na mojego bloga, to zdążyłyście się zorientować, że nie jest w mojej naturze zachowanie czystości papieru. Tym razem także troche namieszałam, ale po kolei.

Pierwsza kartka powstała z papierów tego, tego i tego, użyłam również napisu z tego paska, serwetkę z wykrojnika Primy, granatowego tuszu Archival oraz embossingu na gorąco.



Druga to kombinacja dwóch papierów Zimowy poranek 2 i 4. Gwiazdy betlejemskie zrobiłam sama przy użyciu tuszy i brokatowej farbki Ayeedy, tekturka jest z zapasów zeszłorocznych, także ze Studia75.




Przy trzeciej kartce poszalałam bardziej z mediami. Gwiazdki na górnej części są wytłoczone folderem do embossingu, później pokryte tuszem i ozdobione kryształkami i brokatem. Dół składa się z kilku warstw, króre pokryłam fabą, brokatem, gesso, Glossy Accents, Zimowy poranek 4





Czwartą kartkę pokażę niebawem :)
Za wytrwałość dziękuję, a także za każde Wasze słowo pozostawione na blogu! Motywujecie mnie do pracy :*
Pozdrawiam, Agnieszka.

Prace zgłaszam na Świąteczne wyzwanie na Stryszku:

http://blog.na-strychu.pl/2014/11/wyzwanie-bozonarodzeniowe/

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)