Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 25 czerwca 2015

Marzenia o Paryżu

Kiedyś fascynowała mnie Francją z całą swoją kulturą, sztuką i kuchnią. Najbardziej magicznym miejscem był Paryż. Marzyło mi się zobaczyć Bazylikę Sacré Coeur, Katedrę Notre-Dame, Wieżę Eiffla, Moulin Rouge. Z biegiem czasu jednak wolałabym zwiedzić Normandię i Bretanię, a zatłoczony i niezbyt czysty Paryż pominąć. Jednak nie wykreślam go z mojej listy marzeń, a na razie pocieszam się lepiąc kartki z papierów UHK Gallery i wyginając kwiatki z papieru czerpanego :) Macie wymarzone miejsce podróży? Powiecie jakie? 

Pozdrawiam i ściskam mocno :)
Agnieszka




11 komentarzy:

  1. Karteczka prosta ale bardzo ciekawa i pomysłowa :)
    Ja marzę o tym aby zwiedzić piękną i słoneczna Italię :) A na szczycie listy od wielu lat królują Pompeje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włochy, cudowne miejsce, choć zwiedziłam pobieżnie i do tego tylko północ...ale zobaczyć Pompeje z uśpionym Wezuwiuszem w tle, super pomysł!

      Usuń
  2. Mnie się marzy wrócić kiedyś na Santorini... A kartka wspaniała. Niby prosta a taka niezwykła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to piękna wyspa jest, cudne klify i te białe domostwa na ich brzegu. Słyszałam, że Grecy mają cudowną kuchnię. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Prześliczna kartka :) Fajny kwiat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale delikatna! Przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i delikatna, zachwyciło mnie jej tło.
    Paryż mam na swojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Życzę odhaczenia Paryża na liście :)

      Usuń
  6. piękna w swojej prostocie :D u mnie mało oryginalnie pewnie, ale marzę o zobaczeniu USA, najlepiej różnych jego zakątków :D Paryżem też bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności :) U mnie Paryż i wiele innych pięknych miejsc na liście marzeń do spełnienia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)