Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 stycznia 2016

Blog Hop w Towarzystwie Dobrej Zabawy

Witajcie Kochani!

W Towarzystwie Dobrej Zabawy chcemy aby każdy, kto do nas zagląda i bierze udział w naszych wyzwaniach, przede wszystkim dobrze się bawił, a że w Nowym Roku trzeba się poruszać, na dobry początek, proponujemy Wam skakanie.





Start Noworocznego Blog Hopa z wyzwaniem  jest na blogu TDZ, a następnie, postępując zgodnie z instrukcją przemieszczacie się na kolejne blogi. Jeżeli trafiłaś/eś tu z bloga Magdy - CraftMeg, to wykonujesz prawidłowo ćwiczenia. Ćwicz dalej, zgodnie ze wskazówkami ;) Zabawa zaczyna się i kończy na blogu TDZ tam znajdziesz zasady, którymi należy się kierować oraz masz szansę otrzymać pyszne smakołyki. Ja oferuję Ci wytyczną do wyzwania, którą jest: TEKTURKA i możliwość przygarnięcia tego oto kalendarza na 2016 rok. Jeśli podoba Ci się moja praca zostaw komentarz pod postem, z pośród zgłoszeń wyłonię zwycięzcę. Będzie mi miło jeśli zostaniesz tu na dłużej, zapisując się do grona obserwatorów mojego bloga. Na wszystko masz czas do 6 lutego 2016. Ogłoszenie wyników 14 lutego 2015 r.







Tył kalendarza:



W swojej pracy użyłam kalendarza o wymiarach 17,5 cm x 12,5 cm, którego okleiłam papierem ryżowym, następnie pomalowałam farbą akrylową Stamperii, nałożyłam gesso przez maskę 13 arts, niebieską Inka-Gold, Silks'a (French Lilac), mgiełeki 13 arts tej i tej, Perfect Pearls (Perfect Gold), a wszystko to zabezpieczyłam Multi Medium Gloss. Na koniec ozdobiłam kalendarz tekturką, w którą wkomponowałam śliczną grafikę Santoro (z opakowania po papierze do decoupage'u) oraz dodałam kryształki.


Następny przystanek : Bożena - BBart.

Życzę miłej zabawy :)

Pozdrawiam, Agnieszka.

24 komentarze:

  1. Jejku, ale ma klimat... Oj może do mnie uśmiechnie się szczęście... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O que nos faz amigos é essa capacidade de sermos muitos, mesmo quando somos dois.
    Pe. Fábio de Melo
    Obrigada querida por compartilhar comigo 3 anos do Algodão Tão Doce!!!
    Um doce abraço, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity ten kalendarz. Co prawda mam już swój na 2016, ale z miłą chęcia przygarne ten.

    OdpowiedzUsuń
  4. kalendarz jest niezwykły , właśnie w tym roku pragnę nauczyć się pracy z mediami i wiem u kogo będę zaciągać inspirację .

    OdpowiedzUsuń
  5. pracochłonna praca, ale warta czasu, bo efekt końcowy jest zachwycający!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super i jak mediowo <3 Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow i aniołek z kolekcji santoro w tle. Rewelacyjny kalendarz :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca do zapisywania anielskich myśli :-) Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  9. no gdybym miała taki kalendarz...żadna lista zadań nie będzie straszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny kalendarz napatrzyć się na niego nie mogę, cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Robi wrażenie, też muszę zacząć używać mediów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie kolory. Piekne mediowe cudo!! Zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie umiem mediować, więc takie prace zachwycają mnie bardzo. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny, świetnie zmediowany kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)