Łączna liczba wyświetleń

piątek, 10 czerwca 2016

Kartki w akwarelach całe i gdzieniegdzie pociapane - wyzwanie w Przydasiach Pasjonaty

Witajcie :)

Dzisiaj mam do zaprezentowania dwie prace i obie są inspiracją do wyzwania Przydasi Pasjonaty.
Pierwsza dotyczy wciąż trwającego wyzwania "Bingo z kolorami". Moja kartka to połączenie różowego i pomarańczowego koloru oraz taśmy i owada. Tło wykonałam przy użyciu farb akwarelowych i stempli. Koniecznie zobaczcie jakie jeszcze możliwości daje Wam wyzwanie z bingo.




Druga praca dotyczy zakończonego już wyzwania, w którym należało wykonać mediowe tło. Moja interpretacja skupiła się na paście strukturalnej, farbach akwarelowych i stemplach.
Kwiaty wykonała dla mnie moja koleżanka z TDZ Magdalena - Ctaft Meg. Prawda, że urocze! :)







Miłego dnia!
Agnieszka :)

6 komentarzy:

  1. Są przepiękne... cudowne kolory! Pachnie latem :) Pozdrawiam Agnieszko -zapraszam kiedyś na kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne obie, chociaż każda w innym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie kartki są przepiękne, ich tła zachwycają i przyciągają uwagę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)