Łączna liczba wyświetleń

środa, 17 sierpnia 2016

Akwarelowa zakładka

Witajcie :)

Dzisiaj będzie o zakładce. Zrobiłam ja wykorzystując piękny stempel - monogram z Project Prezent. Kiedy zobaczyłam go w ofercie pomyślałam sobie, że jest wprost idealny na zakładki dla moje córki, która ciągle domaga się ich więcej ;)

 


Kolorowanie akwarelami nie było zbyt łatwe, ale myślę, że jak więcej poćwiczę to osiągnę pożądany efekt.

Jestem również winna przeprosiny, za zwłokę w przekazaniu informacji,
do kogo trafi moja poprzednia zakładka. 




Zakładkę otrzymuję ... Anita T.
Serdecznie gratuluję, proszę o kontakt :)
ms.totticorner@gmail.com


Ja się już żegnam i życzę miłego dnia.
Dziękują również za odwiedziny, a także za życzliwe słowa :*

Agnieszka.

2 komentarze:

  1. Gratuluję Anicie 😀 Córka piękną zakładkę dostała 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwisz się, ze córka chce więcej mając mamę od cudowności ?? :)))
    Dziękuję kochana :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)