Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 23 stycznia 2017

Pożegnanie Przydasi Pasjonaty

31 grudnia pożegnałam nie tylko stary rok 2016, ale również inspiracyjny blog sklepu Przydasie Pasjonaty. Była to wyjątkowa przygoda i możliwość rozwoju mojego hobby.  Jednak czasami trzeba zakończyć rozdział, aby móc napisać kolejny, który przybliży nas do powstania pełnej historii :) Dziękuję Agnieszce za współprace, a Was zachęcam do udziału w wyzwaniach, które z "odświeżoną" ekipą, z pewnością będę interesujące ;) A to moja ostatnia inspiracja.








6 komentarzy:

  1. Prześlicznie, jestem oczarowana ! Pozdrawiam cieplutko i życze spokojnej nocy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale ozdobiony kalendarz, czaiłam się na niego ;p ale niestety...
    cudo

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna mediowa okładka i świetnie wkomponowane metalowe elementy :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)