Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 lipca 2017

Słońce - wyzwanie w Towarzystwie Dobrej Zabawy

Witam Was słonecznie ;)

W ten piątek ruszyło kolejne wyzwanie w TDZ, jest bardzo wakacyjne i ciepłe, ale oczywiście interpretacja może być naprawdę szeroka. Koniecznie zajrzyjcie do nas, a może prace zaprezentowane przez zespół, skłonią Was do przyłączenia się do wyzwania.

Moja propozycja to blejtram, w którym zawarłam beztroskie, letnie chwile, skąpane słonecznym blaskiem. Na zdjęciu bardzo bliscy memu sercu, prawie już dorośli, siostrzenica i chrześniak. Czas tak szybko płynie i tylko zdjęcia mogą go zatrzymać, dlatego róbmy zdjęcia kochani ;)

Jeśli nie macie prawdziwego podobrazia, możecie zastąpić go tekturą, np. z pudełka, w którym przychodzą Wasze zamówienia ze sklepów scrapowych. Ja złączyłam dwie równo przycięte i okleiłam je białym papierem cansonsa. Należy pamiętać, żeby papier był równomiernie pokryty warstwą kleju introligatorskiego. Można nałożyć ją płaskim pędzlem i wygładzić kością introligatorską albo linijką. Jak już dobrze wyschnie nakładamy na "blejtram" to wszystko co pozwoli uzyskać nam pożądaną kompozycję.





Pracę zgłaszam do wyzwania:


5 komentarzy:

  1. Ślicznie! Podobają mi się te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing creation thanks for playing with Scrapki this month xxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie to wszystko ze sobą gra mimo, że na pierwszy rzut ma się nieco mieszane uczucia - brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Letnio jest i uroczo też jest! BrawoTy
    Dziękujemy za udział w letnim wyzwaniu 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)