Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 21 listopada 2017

Tag ze Świętym Mikołajem

Hello :)

Jak? Byłyście w tym roku grzeczne? Ciekawe jesteście, co Św. Mikołaj Wam przyniesie? Bo ja byłam grzeczna przez cały rok i czekam na prezent. Tak dokładnie to sama go sobie wyczaruję, zapewne w sklepie internetowym dla scrapoholików, bo dawno już nic nie zamawiałam. A, żeby podgrzać klimat rozdawania prezentów, zostawiam Wam tego taga, który jest inspiracją w ogłoszonym przez Miszamasz Papierowy wyzwaniu na dowolną pracę z tekturką :)





Ściskam mocno, Agnieszka :)

Pracę zgłaszam do wyzwania 

Użyłam TEJ grafiki.

15 komentarzy:

  1. piękny, mikołajkowy tag:))ps. ja też byłam grzeczna...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny tag! U mnie z grzecznością to tam bardzo różnie bywało... :P Ale mam nadzieję, że Mikołaj albo na święta, Dzieciątko (u nas się tak zawsze mówiło) przyniesie jakieś fajne przydasie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzeczna byłam :) Tag wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zauroczona tagiem jest cudowny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny tag, piękna ta śnieżynkowa tekturka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)