Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 17 kwietnia 2018

Kartka komunijna nie w bieli :)

Dzień dobry.

Inspiracja dla Miszmasz Papierowy, nietypowo, bo nie w bieli. Wprowadziłam ciepłe barwy wiosenne, przeplatane złotymi promieniami słońca i muśnięciami motyla. Pobawiłam się również w kolorowanie tekturek, przyznam, że to świetna zabawa i do tego fajnie wygląda.
Trzymajcie za mnie kciuki, bo zbliża się I Komunia Święta mojego syna, a tyle pracy jeszcze przede mną. 
Dziękuje za Wasze miłe słowa pozostawione na blogu i odwiedziny :)
Do miłego zobaczenia ;) 






Dwie narożne gałązki winorośli


9 komentarzy:

  1. Окрашенный чипборд смотрится шикарно. особенно в части винограда.Яркая красивая открытка.
    С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest, podoba mi się jej kolorystyka. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo piękna, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyszło - podoba mi się to "podmalowanie" tekturki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, ciepłe barwy wiosenne, przeplatane złotymi promieniami słońca i muśnięciami motyla.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki tym kolorkom wyszło bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)