Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 24 lipca 2018

Zaległości i zapowiedź czegoś miłego ;)


Dobry wieczór ;)

Moja nieobecność na blogu jest spowodowana brakiem czasu. Postaram się częściowo nadrobić zaległości. Na początek inspiracja w wyzwaniu Miszmasz Papierowy, które trwa do 12 sierpnia i serdecznie na nie zapraszam.





Następną pracę wykonałam dla Project Prezent. Z tymi stemplami uda się każda kartka :)
Tym razem wybrałam vintageowy styl :)










Dziękuję, za wasze chwile spędzone na moim blogu. Przez jakiś czas mnie nie będzie, czeka na mnie zasłużony urlop. Po nim planuję rozdawnictwo stempli ;). Zaglądajcie za około dwa tygodnie.
Trzymajcie kciuki żeby pogoda się udała i za brak nieprzewidzianych sytuacji.
Ściskam mocno, Agnieszka :)

7 komentarzy:

  1. Obie zachwycające :) pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, cóż za wspaniały kwiat, swietne stemple, obie kartki są wyjątkowe i przepiękne, udanego wypoczynku Aga :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie podejme wyzwanie :D Mnie czeka za niedługo, no prawie rok, ślub więc sporo rzeczy mam do roboty. Chce sama ogarnąć zaproszenia, winietki, wizytówki na stół. Oczywiście w hurtowych ilościach muszę to zrobić i po pracy więc lepiej się za to zabrać od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace, szczególnie pierwsza kartka, bosko ją skomponowałaś :)
    Miłego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne karteczki, ta druga w style vintage rewelacyjna, urlop się na pewno udał bo pogoda az nadto dopisywała :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)