Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 października 2018

Kartka świąteczna.

Witajcie :)

W tym roku zaczęłam wcześniej robić kartki z okazji Bożego Narodzenia. Powodów jest kilka. Przede wszystkim mam fajne stemple na tą okazję :), poza tym wyszło kilka świetnych kolekcji papierów scrapowych i kolekcji tekturek :) I postanowiłam w tym roku wysłać większą ilość życzeń świątecznych do moich bliskich i znajomych.
Ta kartka w formacie DL jest inspiracją dla Project Prezent, serdecznie zapraszam.






Już słychać kolędy ... (II)


5 komentarzy:

  1. Śliczna :) nastrojowa :) Piekne są te stempelki z PP z napisami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna i bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka. Ja też muszę pomyśleć o kartkach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna, ile warstw cudeńko, ja już ma ponad 16 kartek :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)