Łączna liczba wyświetleń

środa, 13 lutego 2019

Kartka w fioletach i turkusach :)

Wielowarstwowa, przestrzenna z licznymi elementami dekoracyjnymi, od tekturek, ukochanych Miszmaszowych, poprzez metalowe ramki i rozetki, kwiaty, po kryształki i mikro kulki. Taka chodziła mi po głowie od dawna, a od teraz jest inspiracją na blogu Miszmasz Papierowy. Zajrzyjcie tam po więcej zdjęć ;) Oprócz tego pocięłam piękną kolekcję Mintay by Karola Little Stories. Jak na mnie to bardzo szybko, bo po tygodniu od zakupu :D Ich grafiki są obłędne! 












14 komentarzy:

  1. Prawdziwe cacuszko :) a ten medalion wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :) Medalion z pszczołą jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka. Zestaw kolorów rewelacyjny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! Te kolory naprawdę zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Połączenie faktycznie udane, choć na początku zastanawiałam się, czy to wypali :D

      Usuń
  5. CUDEŃko, jaka cudniasta kolorystyka, zachwyciłam się :), genialny pomysł z tym medalionem na kartce :) Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)