Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 marca 2019

Art book - vintage style

Dzień dobry :)
Miałam ostatnio dwa wolne wieczory i wykorzystałam je na zrealizowanie mojego marzenia. Chciałam zrobić art booka, tak dla siebie. A, że tekturki kocham mediować, to praca stała się również inspiracją dla Miszmasz Papierowy. 
Nie wiem czy wy też tak macie, że oglądacie piękne prace scraperskie i czujecie się zainspirowane, ale nie macie odwagi, aby spróbować swoich sił?  Tym razem postanowiłam pozbyć się kompleksów. Pojawił się jednak kolejny problem. W dzieciństwie wpojono mi ogromny szacunek do książek. Nawet najbardziej zniszczona zasługuje na miejsce na mojej półce, jeśli znajduję się w niej wartościowe treści. W tej wartościowych treści nie ma, więc kiedy zniknęła ostateczna przeszkoda mogłam oddać się procesowi twórczemu. Bez zastanowienia poszłam w vintage, bo kocham go najbardziej, ale też mam przed nim najwięcej respektu. Już nie jeden raz niefortunna decyzja posłała moją pracę do kosza. Tym razem tak się nie stało, a efekt zamieszczam na zdjęciu. 


Pracę zgłaszam na wyznanie SnipArt - "Vintage". 



Pozdrawiam :) 

13 komentarzy:

  1. Piękna praca. Wspaniale wykorzystane materiały i media. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Agus juz po okładce widac, ze to biały kruk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała! Kocham takie klimaty :)
    Problem z książką, skąd ja to znam, dlatego do scrapowania kupiłam sobie jakieś romansidło i to po angielsku, serce już nie drży przy wyrywaniu stron ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie, to dobry pomysł, muszę porozglądać się za jakąś poezją w obcym języku <3

      Usuń
  4. Bardzo intrygująca praca. Ciekawa kompozycja i doskonale wykorzystane media.
    Tak! Tak! Tak brzmi odpowiedz na Twoje pytania.
    Szacunek wielki do książek i strach przed próbami z nowymi technikami. Media podobają mi się u wszystkich, ale jak przychodzi co do czego, to nie wychodzi 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście lęk to stan przejściowy, należy z nim walczyć, aż do skutki. Życzę powodzenia i mam nadzieją zobaczyć u Ciebie efekty tej walki. Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  5. Cudenko, rewelacja, superowo zmediowana. A pewnie mam tak samo, co do mediów zakupilam co nie a odwagi ciagle brak. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu :) Mam nadzieję, że niebawem się przełamiesz i pobrudzisz palce.

      Usuń
  6. Bardzo piekna praca! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. beautiful work ! thank you for joining Snip Art March challenge !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)