Łączna liczba wyświetleń

środa, 3 kwietnia 2019

Lublin, moje miasto.

Art Piaskownica zaprasza do podróży na Lubelszczyznę. A ja, swoją pracą zapraszam do serca tego regionu - Lublina. To moje rodzinne miasto i choć nie mieszkam w nim już od dawna, to za każdym razem cieszę się, gdy mogę do niego wracać. Tam spędziłam moje najpiękniejsze lata dzieciństwa i wczesną młodość, chłonąć wszystko to co w nim najlepsze. Kiedy byłam nastolatką uwielbiałam Stare Miasto, ale nie tylko Krakowskie Przedmieście, rejony Brama Krakowskiej i Grockiej, lecz zakamarki bocznych uliczek takich jak Kowalska, Zielona, Konopnicka, czy Krucza. Największą fascynacją darzyłam stare kamienice, bo choć były w słabej kondycji, to ciągle widziałam w nich  blask dawnej świetności. Dziś duża część tych pięknych budynków została odnowiona i zapiera dech w piersiach, a Lublin przyciąga nie tylko zabytkami ale ciekawymi wydarzeniami kulturalnymi. W mojej pracy starałam zawrzeć przeszłość i teraźniejszość tego miejsca oraz moje wspomnienia. Tak postała pierwsza strona mojego art booka.






Pracę zgłaszam do wyzwania:


11 komentarzy:

  1. Przepiękna praca. Jestem zachwycona kolorystyką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała romantyczna podróż do miejsca ukochanego :) ach rozmarzyłam sie z myślą o moim Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie! No nie mogę się napatrzeć, tyle tu ciekawych elementów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis. Cudowne kolory.
    A przy okazji ile się można dowiedzieć. :)
    Kamieniczki rzeczywiście odzyskują powoli swój blask, po starym mieście, po zmroku już można spokojnie pospacerować.
    Stare miasto od kilku już lat tętni życiem.
    Kto nie był jeszcze powinien odwiedzić to miasto.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. прекрасная работа! На мой взгляд, очень эмоциональная! Интересная по цвету. по сюжету и по композиции;) Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nastrojowa :) widać, że od serca! Dziękuję za przygotowanie pracy w ramach naszego wyzwania w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity wpis! Jest tak kolorowy, jak Stare Miasto podczas Jarmarku Jagiellońskiego! Dzięki za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i bardzo plastyczna praca:) Śliczna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)