Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Nowe wyzwanie :)

Witajcie kochane!

Dzisiaj mogę oficjalnie pochwalić się dołączeniem do DT ScrapAndMe. Jest to dla mnie wyróżnienie i motywacja do działania. Mam nadzieję, że moje prace nie będą odbiegać od wysokiego poziomu moich koleżanek. Papiery ScrapAndMe są piękne, kto miał okazję na nich pracować, ten wie, że maja piękne wzornictwo i dają dużo możliwości w tworzeniu.

Zapraszam na moją pierwszą inspirację na blogu ScrapAndMe. 


Pozdrawiam Agnieszka :) 

4 komentarze:

  1. Gratulacje! Twoja praca jest świetna, bardzo mi się podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje:) Twoje prace sa na bardzo wysokim poziomie, więc jesteś wśród swoich :) Przepiekna inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i podziwiam zawsze Twoje prace :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, gratuluję!
    Inspiracja jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)