Łączna liczba wyświetleń

środa, 18 grudnia 2019

Kończ to, co zaczynasz...

...Tak właśnie sobie powtarzam i jednocześnie toczę walkę z brakiem czasu, lenistwem, obawą, że coś nie wyjdzie. Ten rysunek zaczęłam jakiś czas temu. Wróciłam do niego zmotywowana przez kigabet vel Ki, której prace fascynują mnie i jednocześnie zawstydzają, bo przypominają mi o tym co porzuciłam. Mój szkic ma wiele niedociągnięć, ale mam nadzieję, że powrócę do rysowania i dzięki ćwiczeniom nabiorę więcej pewności :)


Pracę zgłaszam do wyzwania 


02-02-2020
które, ku mojej wielkiej radości wygrała!



16 komentarzy:

  1. Cudownie, zwłaszcza te włosy :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ale efekt! Wszystkiego Dobrego z okazji Świąt i Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz talent! Pięknie uchwycone oczy i zarysowany nos :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. W pełni Cię rozumiem, bo sama mam w szufladach i szafkach pełno ufoków czyli niedokończonych prac :(
    Usprawiedliwiać tego stanu nie ma sensu.
    Rysunek jak dla mnie - rewelacja!!! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale, śliczny rysunek :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie sobie radzisz z rysunkiem. Aż mi wstyd że porzuciłam rysowanie ale to z braku czasu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze podziwiałam u innych talent do rysunku. Moje portrety na zawsze stanęły na poziomie dwunastolatki, więc nawet nie mam do czego wrócić ;) Fajny portret naszkiciwałaś. Ćwicz koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale wyszło, masz ogromny talent! Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie też rysunek wiecznie "spychany" na bok, a przecież to taka cudowna forma relaksu :)
    dziekuję za udział w moim wyzwaniu
    ściskam Ki

    OdpowiedzUsuń
  10. No i pięknie, czyli że teraz to już częściej będziesz szkicować (mam nadzieję), ja tez bym chciała do tego wrócić, ale czasu brak, poza tym, nie odważę się pokazać:))) Twoje piękne, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam, życzę powodzenia a także Szczęśliwego, twórczego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Przepiękna! Koniecznie wróć do rysowania. Włosy wyszły niesamowicie :)). Zresztą całość zachwyca! Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje Agnieszko, zasłużone wyróżnienie 😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochani, dziękuję Wam pięknie za te budujące komentarze! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)