Łączna liczba wyświetleń

piątek, 19 czerwca 2020

Junk journal z pięknymi grafikami

Odkąd pamiętam zawsze marzyło mi się zrobić junk journal, lecz ciągle była ta obawa, że możne mi się nie uda lub, że to nie dla mnie. Jednak powiem szczerze nabrałam ochoty na więcej i może to nie jest klasyczny junk journal, ale ja się cieszę, że zrobiłam pierwszy krok i mam nadzieję, że powstanie więcej takich prac : ) Grafiki od Janet, jedyne i niepowtarzalne, zachęcam do wstąpienia do jej sklepu.




















4 komentarze:

  1. Piękna praca wspaniale ozdobiona grafikami i nie tylko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, Twoje prace nie zawsze zachwycają Agnieszko. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna, bardzo urokliwa praca :) świetne i pomysłowe rozwiązania w środku :) a grafiki są przepiękne. Trzymam kciuki za kolejne takie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudowny i grafiki są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)