Łączna liczba wyświetleń

piątek, 7 sierpnia 2020

Kolorowa kartka z pudełkiem

Cześć!

Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę z pudełkiem, wykonaną w troszkę większym formacie niż DL. Właśnie dla tego zostałam zmuszona do zrobienia pudełka własnoręcznie. Troszkę trzeba było pokombinować, ale w rezultacie skleiłam kawałki beermaty, a następnie okleiłam papierem scrapowym i wyszło OK. Dodatkowo środek wyłożyłam na bokach bawełnianą koronką, co sprawiło, ze całość jest jeszcze bardziej romantyczna. W mojej pracy wykorzystałam tekturki Miszmasz Papierowy (zapraszam na wyzwanie "Kolorowy zawrót głowy" do 12-08-20) i papiery ScapAndMe. Na kartce, jak i pudełku umieściłam także elementy dekoracyjne z masy. Mam nadzieję, że komplet Wam się spodoba ;)  
 







   

Życzę Wam miłego dnia :) 

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)