Łączna liczba wyświetleń

piątek, 11 września 2020

Pudełko na kartkę i szatkę z okazji Chrztu Świętego./Box, card and christening gown.

 Dzień dobry :)

Nie wiem jak to się stało, ale zapomniałam o mojej sierpniowej inspiracji dla ScrapAndMe, wykonanej z  kolekcji Blooming Magnolia. Jest to kartka w pudełku z okazji Chrztu Świętego. Wycięte magnolie posłużyły za przepiękną bazę do kwiatowej kompozycji. Nie mogłam się również powstrzymać przed użyciem kółeczka z kwiatami.  

Good morning :) 

I don't know how, but I forget to share with you my August inspiration for ScrapAndMeToday. This is a box and card for christening, made with Blooming Magnolia paper collection. Flowers cutting from an extra sheet of paper were a great base for flower composition. I also couldn't hold myself to use this cute circle with magnolia flowers.



A teraz przyjrzyjmy się szczegółom. 
And now let's see more details. 





Jak widzicie pudełko jest dość obszerne, a to dlatego, że w środku matka chrzesta postanowiła umieścić pluszaka i białą szatkę.
As you see a box it's quite extensive, and that's because godmother wants to put inside a cuddly toy and christening gown.


Materiały użyte w pracy.
Materials used in work. 
  
 
Dziękuję za uwagę i do miłego zobaczenia :) 
Thank you for your attention and see you soon :) 



3 komentarze:

  1. o jacie jakie one cudne, te karteczki, jestem zachwycona. Pozdrowionka gorące

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna pamiątka i zakochałam się w tych papierach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw. Wspaniała pamiątka będzie :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)