Łączna liczba wyświetleń

sobota, 31 października 2020

Lift mojej kartki

 Kochani!

Po przerwie powracam z kolejnymi pracami. Część z was już je zapewne widziała, ale dla porządku i dla tych, co ich jednak nie widzieli, wstawiam na mojego bloga ;)  W Towarzystwie Dobrej Zabawy jeszcze trwa lift mojej kartki, a koleżanki z DT wykonały tak przepiękne prace, kolejny raz udowadniając, że interpretować oryginał można na wiele sposobów! Dla mnie to też ciekawe doświadczenie, bo przyznam się szczerze, że tylko kilka razy liftowałam własną pracę. Zapraszam do obejrzenia tego co skleiłam i oczywiście do zaglądnięcia na bloga TDZ ;) 

oryginał


lift


Tekturki od Scrapiniec, papiery ScrapAndMe 
i ręcznie wykonane przeze mnie kwiaty z papieru czerpanego. 






Mam nadzieję, że lift Wam się podoba :)  
Do miłego zobaczenia!

2 komentarze:

  1. Śliczne obie kartki. Podziwiam zawsze Twoją pomysłowość. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Lifty widziałam i muszę przyznać, że zawsze mnie zaskakuje jak różnie różne osoby widzą to samo :) Twój autolift jest świetny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)