Łączna liczba wyświetleń

piątek, 2 października 2020

Romantyczna kartka

Cześć!
Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami kartką z przepięknych papierów Lilac Story
Moja kartka jest dość przestrzennym projektem. Grafiki wydrukowałam na papierze wizytówkowym z fakturą płótna. Wszystkie brzegi zabarwiłam tuszem i postarzyłam nożyczkami. Kwiatuszki pokryłam akwarelami w taki sposób aby pasowały do pięknych hortensji - motywu przewodniego tych grafik :)
A jak powstawała kartka możecie zobaczyć na filmie, który zostawiam na dole posta. Jest to pierwsza moja "tutkowa" próba, mam nadzieję, że wybaczycie mi niedociągniecia :)  
Zapraszam również na bloga Digital Paper, tam możecie znaleźć świetne prace moich koleżanek z DT!





Serdecznie pozdrawiam, Agnieszka :) 




3 komentarze:

  1. Wspaniała bardzo kobieca karteczka :) A jak szybciutko ci to idzie na filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. alez cudna romantyczna kartka :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka. Kolorki piękne i ta grafika jako wisienka na torcie :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)