Łączna liczba wyświetleń

piątek, 17 września 2021

Belive in magic - kartka

Dzisiaj dzielę się z Wami moją inspiracją do wyzwania w ScrapAndMe. Tym razem należy wykonać pracę do mapki. Wybrałam Vintage Garden. Kolekcja jest bardzo zmysłowa, pełna kolorów i nie zdziwiło by mnie gdyby zamiast tuszem drukarskim pachniała różami. Pod kompozycją umieściłam tekturkę od Miszmasz Papierowy, dzięki niej uzyskałam więcej przestrzeni i mogłam swobodniej układać elementy. Na koniec kilka chlapnięć białą farbą i  napis.  


Drzwi w centralnym punkcie dodały kartce pewnej tajemniczości, a małe biedronki uroku, 
natomiast kwiaty z wycinanek pięknie ją wzbogaciły.



Tak wygląda mapka, na podstawie, której należy wykonać pracę.
Mam nadzieję, że moja kartka Was zainspiruje i z chęcią dołączycie do naszego wyzwania. 

 
Dziękuję za odwiedziny i do następnego spotkania :) 

3 komentarze:

  1. Prześliczna, wspaniale ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka. Z przyjemnością ją obejrzałam jak poprzednie Twoje prace. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała kartka, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)