Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 maja 2022

Kartka dla Mamy

 Witam Was bardzo gorąco!

Cieszę się, że znowu się spotykamy :)  Dzisiaj chcę Wam pokazać kartkę, jaką wykonałam z okazji Dnia Matki. Ma ona wymiary niestandardowe bo mierzy 15 na 21 centymetrów. Do oklejenia bazy wybrałam bardzo wyjątkową kolekcję Meadow Imperssion, którą kocham od momentu kiedy pierwszy raz ją zobaczyłam. Uwielbiam te fiolety i przepiękne kwiaty w kompozycjach zaprojektowanych przez Klaudię. 
Delikatność arkusza nr 07/08 podkreśliłam bardzo ciekawym papierem ze strukturą przetarć, który jest dostępny w kolekcji Aftrnoon Sky. Na fioletowym papierze przetuszowałam maskę, a także naniosłam pastę strukturalną. Dodałam również gdzieniegdzie stemple.
W centralnym punkcie umieściłam stylowe drewniane drzwi, które otworzyłam przy pomocy nożyka, nacinając środek oraz górne i dolne skrzydła. Po obu stronach powstały delikatne kompozycje kwiatowe, ozdobiłam cekinami i mikrokulkami, dodając także wzory z wykrojników. 
Drzwi skrywają kameę w bardzo efektownej, trójwymiarowej ramce.




Mam nadzieję, że moja praca Was zainspirowała.
Do zobaczenia wkrótce :) 

Materiały użyte w pracy:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)