Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 7 czerwca 2022

Na ślub - kartka w pudełku

Cześć :)
Moją dzisiejszą pracą jest kartka w pudełku zrobiona z okazji ślubu. 
Użyłam pięknych papierów ScrapAndMe z kilku kolekcji, 
a w ozdabianiu pomogły mi eleganckie tekturki Miszmasz Papierowy.  


Pudełko ozdobione jest śliczną tekturką nowożeńców, koronką, rameczką z wykrojnika, wyciętymi kwiatami i listami z papieru oraz kwiatami z materiału, wykonanymi przeze mnie. 

 

Dodałam również trochę mieniących się kryształków, płatków złota i pół perełek. 



Pudełeczko wykonałam samodzielnie od podstaw, sklejając kawałki beermaty, 
a następnie oklejając je papierem scrapowym.



Kartka utrzymana jest w tym samym delikatnym klimacie i znowu jak widzicie kwiaty królują :) 



 


W środku kartki w rameczki włożyłam piękną sentencję oraz życzenia dla nowożeńców. 
Tył kartki jest również oklejony papierem i oznaczony moim znakiem wodnym. 

 

Dziękuję za dzisiejsze spotkanie :)
Pozdrawiam Was serdecznie.
Agnieszka

Użyte materiały:
 
 

Pracę zgłaszam na wyzwania:
 





1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)