Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 października 2022

Altered book - w klimacie Draculi

Hej, hej! :)

Dzisiaj pokażę Wam co udało mi się zrobić dzięki motywacji HOPlandii. Oczywiście nie wyrobiłam się 😂 i nie zgłosiłam mojej pracy. Jednak jest progres, bo w tamtym roku nic nie zrobiłam, nawet po czasie. 
Tematem przewodnim wydarzenia były "Baśnie z mchu i paproci". Tematem przewodnim wydarzenia były "Baśnie z mchu i paproci". Wszystkie tegoroczne projekty mnie zauroczyły, a z pośród nich wybrałam alterowaną książkę Moniki Huculak
Zaopatrzyłam się w mech i paprocie, a jakże, później zaczęłam się zastanawiać jak ugryźć temat. Czy wybrać leśne klimaty z sarenkami i słodkimi króliczkami, czy może coś w klimacie Żwirka i Muchomorka? Ale wszystko wzięło w łeb kiedy po raz kolejny oglądałam "Draculę" Coppoli, pomyślałam wtedy, że można by pójść w mroczny klimat. To była bardzo dobra decyzja, zresztą też fajne odejście do kartkowych różów i kwiatuszków. 
Życzę Wam miłego oglądania, a sobie więcej mobilizacji, wiary w siebie i samozaparcia przy następnej HOPlandii. Na koniec zachęcam do zajrzenia do galerii prac zgłoszonych do konkursu, ja jestem nimi zachwycona - https://www.facebook.com/groups/464169332035110/media.





W mojej pracy znalazły się liście paproci i malutkie czerwone :)


Tło jest jak najbardziej malowane :) 






7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu scrapkowo.pl ❤ Pozdrawiam DT Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, klimatyczna praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny klimat,dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna mediowa praca. Doceniam każdy detal:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca. Cydowny , magiczny klimat. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu scrapkowo.pl - DT Iza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)