Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 21 listopada 2022

Ozdoba świąteczna

 Ten miesiąc jest dla mnie bardzo udany, jeśli chodzi o wygrane wyzwania :) 

To kolejna gościnna inspiracja tym razem dla Paper Card. 
Przygotowałam ozdobę świąteczną, która może być ozdobą np. komunika.
 Bazę (jest to wieczko od pudełka) okleiłam papierem scrapowym. W centralnej części umieściłam śliczny wianuszek z ostrokrzewu, który wytuszowałam, a listki pokryłam na brzegach pastą woskową. Pomiędzy listki włożyłam nity oraz małe koraliczki i całość posypałam brokatem. W środek ramki wkleiłam metalowy płatek śniegu. Wewnętrzna część ramki wyłożona jest bawełnianą taśmą ozdobną, na niej ułożyłam czerwone piórka.






2 komentarze:

  1. Bardzo ładna i pomysłowa ozdoba. Wianuszki lubię :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna zawieszka Aguś, kartki z poprzednich postów jak zawsze śliczne. Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)