Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 8 grudnia 2022

Męski album zaprawiony Cosmosem

 Zawsze to podejrzewałam, a teraz jestem pewna, że lubię pracować pod presją. 
Żartuje od dawna to wiedziałam :D 

Nie mogłam odmówić wykonania tego albumu, powtórzyłam więc słynną kwestię z Vabank II "kruca bomba mało casu" i zabrałam się do roboty. W takich momentach dziękuję za gotowe bazy. Najczęściej kupuje je w Eco Scrapbooking, mają dwie zalety są świetnie wykonane i mogę je odebrać osobiście :)  Do ozdobienia bazy wybrałam papiery Stamperii "Cosmos", jednak z doklejaniem kolejnych kart i klapek, okazało się, że muszę również posiłkować się tłami z ScrapAndMe. Na szczęście wszystko ładnie ze sobą zagrało, a tematyczne stemple zrobiły resztę.

Przy męskich pracach moja wyobraźnia musi troszkę bardziej się wysilić, kwiaty raczej odpadają, jednak dzięki kolekcji Cosmos mogłam czerpać z grafik i układać je w różne konstelacje ;)
Płócienna okładka zyskała elegancką oprawę. Pod piękną kartą z sową rozmieściłam inne wycięte grafiki oraz elementy z wykrojników, a także tekturki od Miszmamsz Papierowy. Dodałam też napis "album", mój najnowszy wykrojnikowy zakup od Craft & You Design
Zapraszam do obejrzenia filmu z prezentacji. 
Poniżej zamieszczam zdjęcia, na których możecie przyjrzeć się detalom.










 





4 komentarze:

  1. What a wonderful album you made Agnieszka! Tou make very beautiful creations, I'm going to follow you. Thanks for visiting my blog and leave a comment. 🙂
    Have a nice day today.
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Album jest zachwycający. Obejrzałam i film i zdjęcia.
    Świetnie masz z tym odbiorem baz do albumów, nie musisz ich gromadzić. Mam troszkę zapasu w szufladzie, ale zawsze jest to nie taka baza, której potrzebuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały album stworzyłaś i to nie zasługa tylko papierów ale i umiejętność ich ladnego wykorzystania. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)