Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 listopada 2023

Grudniownik w kształcie gwiazdy

 Cześć!

Witam Was bardzo gorąco na moim blogu i zapraszam do obejrzenia mojej inspiracji wykonanej dla producenta cudownych papierów ScrapAndMe. Przygotowałam mały album - grudniownik, który po rozłożeniu przybiera kształt gwiazdy. W środku jest miejsce na małe zdjęcia i na notatki.
Grudniownik jest mocowany w nietypowy sposób. Jest to 7 kart, a każda z nich składa się z trzech kartek. Przed sklejeniem złożyłam je na pół, po czym połączyłam je ze sobą wzdłuż krótszych krawędzi. Tak przygotowane strony przyklejałam ze sobą, a na końcu dodałam okładkę, którą ozdobiłam pięknymi wycinankami z kolekcji Happy Holidays. 





Dziękuję za dzisiejsze spotkanie. Mam nadzieję, że było ono dla Was inspirujące i
 może również postanowicie stworzyć swój grudniownik :) 

Prace zgłasza m a wyzwanie Art Piaskownicy:


4 komentarze:

  1. Cudny grudniownik! Motyw gwiazdki zachwyca, a te kolory wprowadzają Świąteczny klimat na całego! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, dopracowany projekt. Pięknie dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)