Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 18 grudnia 2023

Uroczy komplet dla małej dziewczynki

 Witajcie! :) 

Mój najnowszy projekt w ramach DT Pracownia Niebanalnie Kreatywna to uroczy komplet dla małej dziewczynki. Jest to album folio z dopasowanym dekorem z miejscem na zdjęcie. Do wykonania mojej pracy użyłam kolekcji Little One od Mintay Papers oraz tekturowego zamku z @bialatekturka

Tworzenie tego kompletu dało mi wiele radości i choć na początku zamysł był trochę inny, to finalny wygląd jest dla mnie bardzo satysfakcjonujący. Zwłaszcza, że materiały z którymi pracowałam są najwyżej jakości.







Zapraszam Was do sklepu Pracowni, poniżej zostawiam Wam namiary na materiały, 
z których wykonałam swój projekt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)