Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 22 stycznia 2024

Smoczy album/Dragon album

 Witajcie :) 

Dzisiaj pokażę Wam album, który wreszcie doczekał się okładki. Bazę wykonałam z tektury i pokryłam płótnem, następnie naniosłam na nią farby akrylowe, dodałam wstążkę i koronkę, a następnie dokleiłam ozdoby z masy. Smoka uformowałam ręcznie używając skalpela, kiedy wysechł pokryłam go mediami, takimi jak: farby akrylowe, pasty woskowe, pudry artystyczne. Natomiast gwiazdki i kółeczka wycisnęłam z foremek silikonowych. W środku znajdziecie kilka kart, ozdobionych klimatycznymi papierami z kolekcji "An undiscovered magical world" marki IDT Collection. Na każdej karcie jest ozdobne miejsce na zdjęcie o rozmiarze 10x7 cm, znalazły się też na nich klapki i ukryte kieszonki.

Hello everyone :) 

Today, I am sharing an album that finally has a cover. I made the base out of cardboard, covered it with canvas, applied acrylic paints, added ribbon and lace, and then glued on the embellishments from the clay. I formed the dragon by hand and with a scalpel, and when it was dry, I covered it with media such as acrylic paints, wax pastes and art powders. I pressed the stars and circles out of silicone moulds. Inside are several cards decorated with atmospheric papers from the IDT Collection 'An Undiscovered Magical World'. Each card has a decorative space for a 10x7cm photo, and there are also flaps and hidden pockets.














Zapraszam do obejrzenia filmu, na którym odkrywam wnętrze albumu. 
Have a look at the video of my discovery of the inside of the album.

Użyłam klimatycznych papierów od IDT Collection 

Pracę zgłaszam do wyzwania :
Zainspirowałam się paletą barw.

2 komentarze:

  1. Piękny. Kryje wiele tajemnic smoczych :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album! Podziwiam smoka - wyszedł rewelacyjnie, aż trudno uwierzyć, że nie jest z foremki! Dziękujemy za udział w zabawie KlubuvTwórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)