Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 4 lutego 2024

Walentynki /Valentay's Day

Walentynki tuż, tuż, zapraszam więc do obejrzenia mojej najnowszej kartki, którą wykonałam właśnie na tą okazję. Kartka jest bardzo delikatna, w różach, a nie jak przystało w płomiennych czerwieniach, ale postanowiła, że w tym roku będzie inaczej. Nakłoniły mnie do tego przepiękne papiery Mintay Papers "City of love".  Kolory papierów są stonowane, pastelowe, poza tym znajdziecie w nich bardzo piękne grafiki. Pracując na nich poczułam się, jakbym przeniosła się na chwilę do jednego z toskańskich miasteczek :)

Valentine's Day is almost here, so I invite you to look at my latest card for the occasion. My work is delicate, in pink and not, as it should be, in fiery reds, but I decided to do something different this year. I was inspired by the beautiful 'City of Love' collection from Mintay Papers. The colours of the papers are soft, and pastel, and there are also some stunning graphics. Working on them made me feel like I had moved to one of the towns in Tuscany for a moment :)


Ozdabiając kartkę dodałam małe kuleczki i oczywiście kwiaty z materiału. Płatki wycięłam z wykrojnika Craft & You Desing - Kwiat Jabłoni i ukształtowałam na ciepło. 

To decorate the card, I added little art stones and, of course, fabric flowers. I cut the petals from the Craft & You Design - Apple Blossom die and shaped them with heat.



Mam nadzieję, że kartka będzie dla Was ciekawą alternatywą dla ogniście czerwonych walentynek.
Dziękuję za odwiedziny :)
Agnieszka

 I hope my proposition will be an attractive alternative to fiery red Valentine cards.
Thank you for your visit :)
Agnieszka

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)