Łączna liczba wyświetleń

środa, 17 kwietnia 2024

Kartka na zakończenie roku w różu.

 Witajcie!

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją najnowszą inspiracją dla ScrapAndMe - kartką na zakończenie roku szkolnego! Stworzyłam ją przy użyciu cudownej kolekcji Pink Roses, ozdabiając ją wyciętymi kwiatami i listkami, tu i ówdzie dodałam delikatną koronkę. W centralnym punkcie umieściłam piękny napis, pokryty pudrem do embossingu, pod nim zaś znalazła się subtelna ramka z tekturki.

Cieszę się, że mogłam wykorzystać różnorodne elementy, aby stworzyć tę kompozycję. Dzięki odpowiedniemu ich ułożeniu, kartka zyskała przestrzenność i wyjątkowy charakter. Mam nadzieję, że ta praca zainspiruje Was do własnych twórczych eksperymentów!

Hello everyone!
Today I would like to share my latest inspiration - an end-of-the-school-year card! I created this card using the beautiful Pink Roses collection, embellishing it with cut-out flowers and leaves and adding a little lace here and there. With a delicate cardboard frame underneath, I placed the beautiful embossed lettering in the centre.
I loved being able to use a variety of elements to create this composition. The card gained spaciousness and a unique character by arranging them correctly. I hope it inspires you to experiment with your creative ideas!






1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)