Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 27 maja 2024

Kartka dla Mamy

 Wczoraj był Dzień Matki, z tej okazji wykonałam tą przestrzenną kartkę, w której zamknęłam moje ciepłe uczucia i wyrazy wdzięczności. Kolekcja Spring Purple od ScrapAndMe (współpraca reklamowa) przemawia do mnie w szczególny sposób. Chociaż fotografia fioletów jest dla mnie wyzwaniem, to nie mogłam wybrać innych papierów do tego projektu. W niej znajduje się wszystko, co pomaga wyrazić emocje w tak wyjątkowej okazji. Delikatność połączeń kolorystycznych, jak czuły dotyk Matki, ciepło barw jak przytulas, długi i rozgrzewający, kwiaty, które chciałoby się zrywać i codziennie wręczać ukochanej Mamie. Kartka wykonana jest na bazie A5, na której umieściłam ramkę. Dzięki temu powstał swojego rodzaju shadow box, który mogłam ozdobić wyciętymi listkami i kwiatami, w środku umieścić napis MAMA. Litery pokryłam brokatem oraz wkleiłam delikatne cekinki. Dzięki temu wyglądają bardzo efektownie i wyróżniają się w całej kompozycji. Materiałowe kwiaty, mojej produkcji, są bardziej intensywne w swej kolorystyce, co powoduje fajny kontrast.  

 Yesterday in Poland was Mother's Day, and to mark the occasion I made this dimensional card to encapsulate my warm feelings and expressions of gratitude. The Spring Purple collection from ScrapAndMe (advertising collaboration)especially speaks to me. Although photographing purples is always a challenge for me, I could not have chosen any other papers for this project. It contains everything that helps to express emotion on such a special occasion. The softness of the colour combinations, like a Mother's tender touch, the warmth of the colours like a hug, long and warming, the flowers that you would like to pick and give to your beloved Mother every day. The card is made on an A5 base, on which I placed a frame. This created a kind of shadow box, I could decorate with cut-out leaves and flowers, with the word MAMA in the centre. I covered the letters with glitter and pasted delicate sequins. This makes them look very striking and stand out in the whole composition. The fabric flowers,  I made, are more intense in their colours, which creates a nice contrast. 





Cieszę się, że mogłam pokazać Wam kartkę z tych wyjątkowych papierów i być może skłoni to Was  po  sięgnięcie do kolekcji Spiring Purple. Ściskam mocno i życzę twórczego poniedziałku :)

I'm glad I could show you a card made from these unique papers and perhaps it will make you reach for the Spring Purple collection. Sending you a big hug and wishing you a creative Monday :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)