Łączna liczba wyświetleń

środa, 19 czerwca 2024

Tamborek - home decor

 Witajcie ! 
Dzisiaj chciałabym zaprosić Was na moją inspirację dla SrapAndMe. 
Przygotowałam tamborek ozdobiony przepięknymi wycinankami z papierów Sunny Blooms
Ta kolekcja ma w sobie tyle ciepła i dobrej energii, dlatego postanowiłam zrobić coś pozytywnego 
i  dekoracyjnego dla wnętrza domu.  

Hello everyone! 
Today I would like to invite you to my inspiration for SrapAndMe. 
I have prepared a tambour decorated with beautiful cut-outs from Sunny Blooms papers. 
This collection has so much warmth and good energy, so I decided to do something positive and decorative for home.  


Przyznam, że materiał już od dawna był naciągnięty na tamborek, czekał tylko na odpowiednią chwilę. 
Kiedy zrobiłam kwiaty do najnowszych papierów, wiedziałam, że nadszedł jego czas. Z tyłu podkleiłam papier 06 aby wyeksponować wzór materiału. Pod kompozycję podłożyłam pasek z tektury, aby była stabilna i żeby łatwej było mi budować poszczególne elementy. 

I must admit that the fabric had been stretched out on the tambour for a time, just waiting for the right moment. I knew the time had come when I made the flowers for the last paper collection. I backed the 06 paper to expose the fabric pattern. I put a strip of cardboard under the composition to make it stable and easier to build up the individual elements. 


Papiery i kawałki tektury układałam naprzemiennie, a następnie zbudowałam dwa bukieciki na bokach taborka. Przykleiłam również elementy dekoracyjne jak mikrokulki i motylki  z masy.  Na koniec dodałam napis, który ułożyłam z liter znajdujących się na tyle okładki kolekcji Sunny Blooms. 
Tak powstał napis: HOME SWEET HOME

The paper and cardboard pieces were arranged alternately and then two bouquets were used on the sides of the tambour. I also glued on decorative elements such as micro-beads and clay butterflies. Finally, I added the inscription HOME SWEET HOME.

Mam nadzieję, że moja praca będzie dla Was inspirująca i zachęci Was do tworzenia. 
Serdecznie pozdrawiam
Agnieszka :)  

I hope my work inspires you and encourages you to create.
Best wishes
Agnes :)

Użyte produkty:



 








4 komentarze:

  1. A wonderful creation for your home! That fabric is really beautiful and deserved to be used. All the composition is very sweet and delicate.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)