Łączna liczba wyświetleń

środa, 28 sierpnia 2024

Album z okazji Chrztu Świętego

 Witajcie :)

Dzisiaj chciałabym zaprosić Was do obejrzenia albumu, jaki wykonałam z pomocą kolekcji Blue Roses firmy ScrapAndMe (współpraca w ramach DT). Dla mnie te papiery są numerem jeden, jeśli chodzi o wyjątkowe okazje. Podkreślają doniosłość i wyjątkowość chwili, dlatego tak chętnie po nie sięgam. Okładkę albumu ozdobiłam warstwową kompozycją, którą uzupełniłam wyciętymi listkami i kwiatami oraz ażurowymi serwetkami. Grzbiet okleiłam koronką, a w centralnym miejscu umieściłam piękną tekturową kapliczkę, którą ozdobiłam również materiałowymi kwiatami i delikatnymi półperełkami.  
Dzięki temu, że album ma wymiary 21x21 cm mniejszy bloczek kolekcji idealnie się sprawdził. 



Wieczko pudełka otrzymało delikatniejszą kompozycję, ale ciągle nawiązującą do albumu.
Tutaj również ułożyłam karty warstwowo, aby nadać trójwymiarowości i ładnie wyeksponować tekturowy napis.


Pudełko i album wykonałam od podstaw, była to żmudna praca, ale efekt mi to wynagrodził :)




Środek jest delikatnie ozdobiony, gdyż najważniejsze w nim są zdjęcia, które zostały do niego wklejone. 




Mam nadzieję, że moja praca będzie dla Was inspirująca.
Życzę Wam mnóstwa kreatywnych projektów:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)