Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 15 stycznia 2013

Jak zapakować prezent na 18 urodziny?


 Kolega poprosił mnie o oprawę do prezentu na 18 urodziny chrześnicy. I tak powstał mała koperta na pieniążki, a wraz z nią "wybuchające pudełko". Użyłam papierów z kolekcji "Pastelowa rapsodia" Asica-scrap. Mają piękny wzór, a przede wszystkim na zagięciach nie powstają pęknięcia:)

Koperta sprawiła mi wiele radości, gdyż powstała bez pomocy wykrojnika,
trochę pokombinowałam i w efekcie wyszła całkiem nieźle.

 


Ozdabianie wewnętrznych kart pudełka zajęło mi najwięcej czasu.
 Przeszycia kartek wykonałam ręcznie więc wyszło trochę nierówno.





Różyczkę zrobiłam sama, jest to pomysł,
który kiedyś znalazłam na YouTube.


Pozdrawiam, Ms.Totti.

4 komentarze:

  1. Dziś w końcu znalazłam trochę czasu i mogę na spokojnie poczytać Twojego Bloga :)
    Piękne pudełeczko :) bardzo lubię niebieski kolor, choć sama mało robię prac w tych odcieniach, bo wydają mi się "zimne" w moim wykonaniu, ale Tobie wyszło super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na 18 urodziny chciałabym podarować mojej siostrze serię Harrego Pottera dostępną w ofercie księgarni internetowej https://www.ravelo.pl/seria-harry-potter,t.html - jak mogłabym ją zapakować? :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)