Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Wprowadzenie

Witam wszystkich bardzo serdecznie. 

Założyłam bloga bo potrzebowałam się z kimś podzielić tym co robię. Nie chciałam swoich prac chować do szuflady. Początek był trudny (nie ukrywam), można powiedzieć, że dalej jestem w tej fazie. Ciągle podpatruje, zachwycam się pracami uzdolnionych scrapujących projektantek i rozpaczam, że nie wychodzi mi tak pięknie. Ale staram się udoskonalać swój warsztat. 

Będę umieszczała tu moje prace, czasem pomysły, które wykorzystuję przy ich realizacji. 
Na początek mały przegląd tego co powstało przed Bożym Narodzeniem. 
Liczę na wasze opinie.

"Z CHOINKĄ W TLE..."

 
Jedynym gotowym elementem był centralnie umieszczony obrazek z dziewczynką ("Galeria Papieru"), bazę przygotowałam samodzielnie, jak również niebieską karteczkę pod obrazkiem (tu użyłam mgiełki Perfect Pearls Mists w turkusowym i morski odcieniu), ozdoby powstały przy pomocy wykrojników, ramka z dziurkacza ozdobnego, a wszystko mieni się za sprawą pudru do embossingu.





"KARTKA Z MIKOŁAJEM"

Baza została wytuszowana i ozdobiona stemplami i pudrem do embossingu. Całość ozdobiłam Św. Mikołajem (stempel) oraz elementami z zestawu Echo Park Seasons Greetings Collection Kit.
Pozdrawiam Totti.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)