piątek, 16 sierpnia 2013

Mini album wspomnień

Zazdroszczę dziewczynom, które potrafią robić albumy. Nie boją się ciąć tych pięknych papierów, nie obawiają się, że coś źle się przyklei. Dlatego z pewną taką nieśmiałością:) zaczynam od mini albumów. Wykonałam tak zwany parawanik. Różyczki powstały przy pomocy dziurkacza i wykrojnika. Rameczka ozdobiona jest mgiełkami i tuszami, a także brokatem, który położyłam na jej brzegach. Tasiemki do wiązania to nic innego jak troczki wszyte do ubrań, aby nie spadały z wieszaków:D
Do ozdoby posłużyły mi ćwieki i samoprzylepne kryształki. I tak powstał mój drugi mini album, tym razem ze zdjęciami. Pomału zaczynam się przekonywać do tej formy zachowywania wspomnień. Pozdrawiam i życzę miłego oglądania:)










10 komentarzy:

  1. no świetnie się prezentuje albumik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyszedł Ci ten parawanik, większe też pewnie będą świetne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za te słowa otuchy:) łatwiej będzie mi się zabrać za album z wakacji.

      Usuń
  3. Ślicznie się prezentuje :) Niestety nie wiedzieć czemu wyświetla się jedynie jedno zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o racja też widzę tylko jedno, ale wcześniej było wszystko w porządku ...

      Usuń
    2. Już powinno być ok:) Dzięki.

      Usuń
  4. Ale słodziaczek z tego albumu. Nie widzę powodu dla którego boisz się pociachać papiery na większy album:-) Wychodzi Ci naprawdę ciekawie i przytulnie. Co prawda ja też bardzo boję się ciąć papiery. Boję się i szkoda mi ich... bywają tak piękne, że aż żal:-)
    I jakie ładne zdjęcia. Najbardziej ujęło mnie to, na którym Młodzież ma chusteczkę na głowie:-)
    Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyśmienity albumik dopasowalas piękne kolorki a strona głowna z tym wykrojnikiem i kwiatkami super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)