Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 24 października 2013

Jesień ach to Ty!

Hej:)
Witam Was serdecznie. Mamy przepiękną polską złotą jesień, trwa na przekór wszystkim marudom, które nie mogą doczekać się zimy;) Chciałabym żeby nie opuściła nas za wcześnie, bo krajobraz wymalowała przepiękny. Lasy wygląda magicznie w żółci i purpurze. Można wsłuchać się w naturę, spacerować, zbierać grzyby... I właśnie na jednej takiej wyprawie, oprócz grzybów, przywiozłam piękne czerwone liście, które wykorzystałam przy robieniu kartki. Cieszyłam się też z tego, że wreszcie będę mogła wykorzystać przepiękne kwiatuszki (papierowe i szydełkowe), które dostałam jakiś czas temu od Szydełkiem w oko:) Dziękuję Ci Kochana za te cudeńka.
A teraz już karteczka: listki naturalne, papierowe na obrzeżach pokryte tuszem, ciemna róża spryskana mgiełką, dużą pomarańczowa i kremowa wytuszowana, tak samo jak serwetka. Ramka w formie splątanych obręczy zakupiona w Studio75.


Pracę wysyłam na wyzwania :
"Matka Natura" - Scrapek.pl,


"Szydełko w ruch" - 123scrapujTy,
"Pożegnanie jesieni" - Craft - Szafa,
"Idzie lasem Jesień i korale w koszu niesie" - DeaArt,
"Dwie twarze jesieni soczysta i przymglona..."- Craft4You (w pracy użyty został papier z zestawu),
"Wyzwanie #10" - Studio75,
Wyzwanie Doroty_mk - Kartka Jesienna - Scrapujące Polki
Dawno już nie wysłałam do tylu wyzwań jednej kartki:)
Dziękuję Wam, że zaglądacie i komentujecie.
Pozdrawiam Was jesiennie:)

 A to są te ślicznotki, o których wcześniej pisałam:)








04.11.2013:
Kartka została wyróżniona na blogu craft4you. Dziękuję ślicznie za zauważenie mojej pracy i cieszę się tym ogromnie:)

30 komentarzy:

  1. No, pięknie!!! Widzę, że tworzycie zgrany duet ;)
    Kartka - cudo... marzenie... - ach, to za mało!
    Baaardzo mi się podoba... - no i rzeczywiście pasuje do tej cudownej jesieni :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka i tak już skądś znałam te kwiatki- szczęściara z Ciebie!;)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniala, wyjątkowa kartka, piekna....bardzo mi sie podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękną kartkę stworzyłaś,cudna jesień na niej-taka jaką kocham :) Powodzenia w wyzwaniach i oczywiście cudeńka dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. RE-WE-LA-CJA, wszystko mi się w niej podoba i kolory, i kwiaty, i papiery, i kompozycja :) super

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna karteczka, strasznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka! I szkoda wielka, że te cudnie bordowe listki za moment zmienią się w biel śniegu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita, jesienna, piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesienna i ciepła praca, i fakt taka jesień może zostać!! Bezdeszczowa i słoneczna, do tego tak kolorowo i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiekna karteczka..slicznie umiałaś wykorzystac takie cudne kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie jej w jesiennych barwach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam dziewczyny za słowa, po których rosną mi skrzydła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jesień na Twojej kartce !!!
    Życzę powodzenia w wyzwaniach i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. cieszę się, że moje kwiatki się spodobały i przyozdobiły taką cudną kartkę :) Zaglądam teraz sporadycznie, ale nadrobię jak tylko wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna kompozycja :) Kwiaty rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesienne piękności:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna praca - idealnie odzwierciedla tegoroczną jesień. Ciepłe barwy i ciekawa kompozycja:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT 1,2,3 - Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna!!! Kwiatki piękne dostałaś :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kartka:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza kartka, szydełkowe cuda piękne! Podziwiam ilość połączonych wyzwań ;) i dziękuję za udział w wyzwaniu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna kartka! kompozycja i kolory - urzekające! dziękuję w imieniu Craft-Szafy za wzięcie udziału w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudna jesienna kartka :) Piękny klimat, kompozycja, kolory i ile wyzwań pogodziłaś ze sobą na niej ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo klimatyczna , jesienna kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezwykły bukiet. Miło mi, że wzięłaś udział w moim wyzwaniu na blogu Studio75.

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękna ta Twoja karteczka !!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)