Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 lutego 2015

"Kawa i Nożyczki" i ja

Propozycja "Kawy i Nożyczek" była tak kusząca, że nie mogłam się powstrzymać. Zdjęcie robione nocą, więc wybaczcie, że jakość nie jest zadowalająca. Jutro podrzucę w dziennym świetle :)
Pozdrawiam, Agnieszka



A teraz w lepszym świetle:





metalowe listki i ramka ze sklepu Retro Krafy Shop


Pracę zgłaszam na wyzwanie Craftowego Ogródka


metalowy element to ćwiek i listki kolo ramki :)

Edit 09-03-2015 : Moja praca wygrała!




25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu, w zasadzie podwójne. Twoje wpisy art journal'owe są dla mnie inspiracją :)

      Usuń
  2. Wow!!! śliczna okładka. Pięknie zmediowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca!!! Fantastyczna rameczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu :) Rameczka ma świetny kształt, jak bym mogła to bym wszędzie ją upychała, ale trochę mi szkoda bo w zasobach mam tylko trzy :)

      Usuń
  4. Piękne prace, cudowne kolory tworzysz. Będę tu wracać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!!! O żesz ale oprawa, chciałabym widzieć etapy tej pracy:) Wyjątkowa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że podoba Ci się moja praca. Teraz sama tego żałuję, że nie utrwaliłam krok po kroku jak powstawała okładka albumu. Z drugiej strony cieszę się, bo mój aparat nadal jest czysty ;)

      Usuń
  6. Się dzieje magicznie - romantycznie - szumnie. Nocna wersja mroczna, zadumana, więc nie spodziewałam się, że dzień pokaże lekkość i delikatne kolory Twojej pracy. bardzo mi się podoba. Bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)