Łączna liczba wyświetleń

piątek, 6 maja 2016

Szybkie Candy :)

Licznik wyświetleń przekroczył 200 tysięcy oraz liczba obserwatorów również (niestety muszę o tym pisać w czasie przeszłym) przeskoczyła liczbę 200 :) Straszne nudy u mnie na blogu, aż trzy osoby uciekły :) Dziękuję im za wspólnie spędzony czas.
Bardzo dziękuje tym, którzy pozostali! Mam dla Was małe co nieco, a jest to bloczek papierów Studia75 Sekretny Ogród 15x15 cm.

Sekretny ogród  zestaw 15x15

Jeśli macie ochotę go przygarnąć zostawcie komentarz :) Macie czas do 10 maja.
Życzę powodzenia :)
PS. Candy tylko dla moich 198 obserwatorów i (lub) 159 osób z kręgów Google +
Wysyłka na terenie Polski.

15 komentarzy:

  1. ojojo , takie sliczności rozdajesz . Życzę Ci mnóstwa wiernych obserwatorów i wiernych fanów . ... Pozdrawiam i chęnie przygarnę słodkości .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również życzę kolejnych wiernych obserwatorów bloga i Twojej twórczości, oraz wielu wspaniałych pomysłów. Chętnie też zapisuję się na przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no oczywiście zapisuję się , bo papiery piękne! a czy takie nudy...to nie powiedziałabym tego, Pozdrawiam i życzę Ci kolejnych 200 tysięcy, a może i więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chciała takie nudy u siebie ;p, jakoś tutaj nie zauważyłam:D bawię się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps chyba jestem obserwatorem?,nigdy sie na tym nie znam ;p... 160 w google+ tak czy siak, Twój blog u mnie na pasku bocznym wisi od dawna ;p
      pozdrawiam Magda

      Usuń
  5. Nudno na pewno nie jest :). Z przyjemnością przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia.
    Banerek tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. To tak jak u mnie na instagramie. Miałam już 600, chciałam się pochwalić i zrobić screena, patrzę a tam 2 zwiało :P noszzzzz.... a teraz jest o wiele więcej i w sumie już zapomniałam.
    Ustawiam się w kolejce i życzę wielu bardziej stałych w uczuciach Obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nudy? jakoś nie zauważyłam. Kto przestał obserwować ten straci. A do kolejki się zgłaszam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka nuda??? Chętnie przygarnę ten bloczek:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. O rety, jeszcze troszkę a przegapiłabym !Zapisuję się !
    Ja od dłuższego czasu nie mogę doliczyć się moich obserwatorów. Co ktoś się dopisze, to ktoś inny rezygnuje i tak się to wszystko kręci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze je jeszcze ja się zapisuję ;p
    ps. ...i życzę kolejnych 200 obserwatorów ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez się chętnie ustawie do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  13. zycze o wiele wiecej obserwatorów.. fajnie czasem pozagladac i poogladac cos miłęgo dla oka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie przyłączę się do candy i życzę kolejnych 200000 ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)