Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 24 sierpnia 2017

A mówią, że liftować jest łatwiej ;)


Pogoda do zdjęć była wyjątkowo nieprzychylna. Za mało światła, a mój warsztat amatora fotografii jest na tyle ubogi, że nie mogłam wyciągnąć z tych zdjęć nić więcej. Cóż pozostaje mi liczyć na Waszą przychylność w ocenie :) Kartka jest liftem Aleksandry Krasnogorskoy (dwa zdjęcia poniżej) i na sekundę pomyślałam, że zbliżyłam się do oryginału, ale ten shaker box mnie zmasakrował :) Wszystko przez to, że nie miałam twardej foli plastikowej, tylko miękką i niestety nie sprawdziła się. Ale cóż pomarszczenia zauważyłam po wrzuceniu zdjęć na komputer, a na nową prace nie było czasu. Pocieszam się tym, że na żywo wygląda lepiej :D  Papiery to UHK Galery i Prima. 





oryginał




Zapraszam do liftowania z nami w Towarzystwie Dobrej Zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)