Łączna liczba wyświetleń

środa, 23 sierpnia 2017

Łap marzenia - inspiracja dla Project Prezent.

Marzyliście czasem o czymś, co wydawało się nieosiągalne, a na pewno bardzo oddalone w czasie? O czymś, co nieoczkowanie spełniło się wcześniej, niż byście przypuszczali? Kiedy spełnia mi się takie marzenie spływa na mnie nieopisana fala radości. Tylko teraz reaguję na to w mniej emocjonalny sposób, cieszę się wewnętrznie, bo wtedy euforia dłużej paruje ;) 
Ta kartka, skrywa życzenia spełnienia właśnie takich marzeń, tych potencjalnie nieosiągalnych. A latarnia na grafice ma wyznaczać upragniony kurs. 
Papiery UHK Gallery NAVAL TREATY.





Łap marzenia, kolekcjonuj piękne sny
A to mój nowy asystent w sesjach plenerowych. Maluszek jest własnością moich sąsiadów, którzy wychodzą z założenia, że kot się sam wykarmi. A kotek jak to kotek, spryt go zawsze doprowadzi do pełnej miski. Tylko jak mój portfel to wytrzyma i czy koty mego domu zaakceptują kolejnego gościa?


Serdecznie pozdrawiam :*

Pracę zgłaszam na wyzwanie:

6 komentarzy:

  1. Kartka śliczna, przepiękne dodatki :) Kocię słodkie i urocze. I pewnie mało je, karm go , bo takie ma śliczne oczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta kartka, tak ślicznie ją skomponowałaś, bardzo mi się podoba!
    Kiciuś przesłodki, dbaj o niego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka :) dziękuje za udział w wyzwaniu Just Tag It :)!
    Chciałabym takiego kociaka...ma cudne oczy :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. rozmarzylam sie ... :) świetna praca! dziekujemy za udział w tagowym wyzwaniu JTI !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, choć zupełnie inna niż poprzednia którą zgłosiłaś na wyzwanie JTI (ta z mini lodzikami) to ta również bardzo mi się podoba, może za sprawą tego iż jest bardzo wyważona kolorystycznie! Dziękuję za udział w wyzwaniu JTI, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. PIĘKNA PRACA...DZIEKUJE ZA UDZIAL W WYZWANIU JTI!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)