Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 8 lutego 2018

Tag, rozdawajka i nowości w Project Prezent!


Bierzemy dwa kawałki papieru akwarelowego odpowiednio przycięte,  gesso, maskę, 3-4 kolory akwareli, 2 odcienie dowolnych farb akrylowych (ja użyłam SILKS ACRYLIC GLAZE) i zaczynamy ciapać. Tag otrzymał również koronki, koraliki, listki, cekiny i sznurek. Oczywiście nie mogło zabraknąć stempla z moją ulubioną sentencją :) Ten przepis sprawdza się wtedy, gdy papiery które mamy nie pasują do zamysłu, jaki towarzyszy nam przy procesie twórczym ;) Spróbujcie! Polecam ciapanie akwarelami :) 















Kwiat warstwowy - sama gumaNigdy nie przestawaj marzyć




W Project Prezent pojawiły się nowości, jest też Candy na Facebook'u!
A poniżej kilka stempli zaprojektowanych przeze mnie dla tej marki :) 


Kurczak WielkanocnyTag - roślinność wodna  - sama guma
Tag Maki - sama gumaTag słońce - sama guma
 Z tej okazji zapraszam na mała rozdawajkę na Facebooku,
w której można otrzymać ten oto stempel + stempel niespodziankę ;)


 Pozdrawiam serdecznie wszystkich miłych gości :) 

12 komentarzy:

  1. Świetny tag :) ciekawie wygladaja środeczki w kwiatach :) Fb nie mam , więc nie moge zapisac się na stempelek ale życzę Ci słodkiego czwartku dzisiaj i czekam na losowanie Twojego candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten tag, jego tło jest naprawdę super!
    Stempelki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajeczny tag! Świetną kompozycję przygotowałaś, fajnie wyglądają te ręcznie wykonane kwiaty, domyślam się, że przy pomocy stempli, no i te motto - bajka.

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny tag, robię troche inne w technice pergaminowej,ale muszę popróbować innej techniki

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się pięknie! Super kolory wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. super projekty :) już mi wiosną zapachniało, a kurczak wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne projekty :) A ciapanie akwarelami wprost uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dopiero próbuję swoich sił w ciapaniu, ale uwielbiam podglądać i zachwycać się pracami tych, którzy z ciapania uczynili mistrzostwo :) Śliczny tak i pięknie zaprojektowane stemple.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żeby tylko to ciapanie wychodziło tak jak tobie :(
    Śliczny tag!

    OdpowiedzUsuń
  10. ten tag jest rewelacyjny, a ja lubię marzyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)