Łączna liczba wyświetleń

sobota, 17 marca 2018

Wyniki Candy!

Dzień dobry.

Kochani na początku wielkie przeprosiny, za to, że musiałyście tak długo czekać. Byłam pochłonięta bardzo ważnymi sprawami, a do tego, w między czasie, rozpoczęłam upragniony remont mojego domu. I oczywiście jak to przy remontach bywa, zwłaszcza starego domu, ciągle pojawiają się nowe, nieprzewidziane okoliczności. Razem z mężem wspieramy się i nie poddajemy, marząc, że wreszcie nasze ukochane miejsce będzie piękne. Oczywiście to nie koniec, bo wnętrza też potrzebują odnowienia. Coś myślę, że przez najbliższe 20 lat będę w fazie remont :) 

Wracając do losowania. Zrobiłam filmik. Zaszyłam się w najbardziej oddalonym kątku, aby nikt mi nie przeszkadzał. Podkładem miał być szelest papieru i odgłosy nożyczek, ale oczywiście pod koniec musiał wparować mój "małż" z jakimś cudownym komentarzem. Rozpoczęłam poszukiwania programu, który usunąłby ścieżkę dźwiękową z filmu. Jako że, nie mogłam takiego bezpłatnego odnaleźć, albo prościej, nie znam się kompletnie na tym, postanowiłam zrealizować ten plan z pomocą You Tube. Udało się i mogę zaprezentować Wam wyniki losowania :) 



Serdecznie gratuluję koroli!
Proszę Cię skontaktuj się ze mną pisząc na adres ms.totticorner@gmail.com.

Wszystkim uczestnikom bardzo dziękuję za udział w zabawie! Zaglądajcie, bo już niebawem mam przewidziane kolejne cukierasy ;) 
A ja zamierzam ten weekend spędzić na zaprzyjaźnionych blogach popijając kawkę, w przerwach sprzątając. Życzę Wam miłej soboty i niedzieli :)  I pamiętajcie jutro sklepy zamknięte ;)

Agnieszka :)  

5 komentarzy:

  1. Świetny filmik :) ładne masz pazurki :) Gratulacje dla Karoli a Tobie dziękuję za zabawę :) Moze następnym razem się uda :) Też się remontuję - końca nie widać .

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za zabawę i bardzo się cieszę z wygranej :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję Karoli a Tobie dziękuję za zabawę! no i oczywiście życzę udanego, spokojnego remontu:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wylosowanej Karoli i dziękuję za zorganizowanie zabawy:). Pozdrawiam serdecznie i życzę spokoju oraz siły w nowym tygodniu:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)